مقالات

ایجاد شده توسط : teimouri-b در 1397/6/19 16:1:29

نژادبهرام اظهار داشت:
مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک هر سه نارضی/ بازنگری در قوانین دفاتر خدمات الکترونیک ضروری است
رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک، ناراضی اند، گفت: امروز تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشکلات را بازکنیم.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران دومین نشست تخصصی ارزیابی و آسیب شناسی که به بررسی دستاوردهای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در حوزه ارتقا کیفیت ساخت و ساز شهر تهران، می پردازد به همت کمیته شهرسازی شورای شهر تهران و به ریاست زهرا نژادبهرام امروز دوشنبه 19 شهریور ماه سال 97 برگزار شد.

 

این عضو شورای شهر تهران در این جلسه به نقش موثر دفاتر خدمات الکترونیک  اشاره و تاکید کرد: دفاتر خدمات الکترونیک در  برونسپاری،  مشارکت پذیری مردم، روانسازی چارچوبهای اداری و عدم سرگردانی مردم در مراکز مدیریت شهری موثر هستند.

 

نژادبهرام بر ضرورت بازنگری در قوانین این حوزه تاکید کرد و پرسید: آیا دفاتر تاکنون موفق شده اند به وظایف خود برای شفافیت و تسهیلگری عمل کنند یا  مانع دیگری بر سیر اداری افزوده اند؟

 

وی گفت: امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک،  ناراضی اند و ما با برگزاری این نشستها که با همکاری کمیسیون عمران و شهرسازی بنیاد امید ایرانیان، صورت گرفته، تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشکلات را بازکنیم.

 

به گفته این عضو شورا، دفاتر نوسازی و دفاتر خدمات الکترونیک، اصلی ترین وظیفه شان،  توسعه مشارکتپذیری_شهروندان است؛ این دفاتر، ظرفیت های بالایی در  سنجش نیازهای مردم دارند و امروز این سوال مطرح است که؛ چه قدر توانستیم در عرصه نوسازی ارتقا پیدا کنیم؟

 

رئیس کمیته شهرسازی تاکید کرد: با کمک و همراهی دفاتر، ضمن نیازسنجی و کار تخصصی می توانیم ضمن مواجه با واقعیت مساله بافت فرسوده، راهکارهای آن را شناسایی کرده و پس از پیگیری برای جذب بودجه، این کار را شروع کنیم.



print
rating
  نظرات